<---Contact

Pentru orice neclaritate.

miercuri, 19 mai 2010

Ghidul trupelor pe Triburile.ro

Sa luam pe rand toate trupele:

Lancier - este o unitate defensiva, foarte eficienta impotriva cavaleriei dar slaba impotriva infanteriei

Putere de atac 10
Apărare în general 15
Apărarea prin cavalerie 45
Apărarea prin arcaşi 20
Cost: lemn - 50; argila - 30; fier - 10; populatie - 1

Luptator cu spada - excelenta unitate defensiva, eficienta impotriva infanteriei dar slaba impotriva cavaleriei

Putere de atac 25
Apărare în general 50
Apărarea prin cavalerie 15
Apărarea prin arcaşi 40
Cost: lemn - 30; argila - 30; fier - 70; populatie - 1

Luptator cu toporul - unitate ofensiva, total ineficienta in aparare; in satele noastre ofensive trebuie sa avem aprox. 5500 de luptatori cu toporul

Putere de atac 40
Apărare în general 10
Apărarea prin cavalerie 5
Apărarea prin arcaşi 10
Cost: lemn - 60; argila - 30; fier - 40; populatie - 1

Arcas - unitate defensiva, puternica impotriva infanteriei si cavaleriei, dar slaba impotriva arcasilor calareti

Putere de atac 15
Apărare în general 50
Apărarea prin cavalerie 40
Apărarea prin arcaşi 5
Cost: lemn - 100; argila - 30; fier - 60; populatie -1

Spion - unitate non-combativa care aduna informatii despre satele dusmane sau impiedica spionii inamici sa culeaga informatii despre satul nostru

Putere de atac 0
Apărare în general 2
Apărarea prin cavalerie 1
Apărarea prin arcaşi 2
Cost: lemn - 50; argila - 50; fier - 20; populatie - 2

*Personal, nu sunt adepta producerii a prea multi spioni, prefer sa folosesc spatiul din ferma intr-un mod eficient, pe trupe fie ele defensive ori ofensive.

Cavalerie usoara - unitate ofensiva rapida, cu o excelenta putere de atac; nu trebuie sa lipseasca din ofensiva noastra

Putere de atac 130
Apărare în general 30
Apărarea prin cavalerie 40
Apărarea prin arcaşi 30
Cost: lemn - 125; argila -100; fier - 250; populatie - 4

Arcas calaret - unitate ofensiva, folosita contra arcasilor

Putere de atac 120
Apărare în general 40
Apărarea prin cavalerie 30
Apărarea prin arcaşi 50
Cost: lemn - 250; argila -100; fier -150; populatie - 5

Cavalerie grea - unitate cu bune abilitati atat in atac cat si in aparare; este mai mult o unitate defensiva, folosita doar pentru sprijin rapid

Putere de atac 150
Apărare în general 200
Apărarea prin cavalerie 80
Apărarea prin arcaşi 180
Cost: lemn - 200; argila -150; fier - 600; populatie - 6

*Desi are cea mai mare putere de atac, aceasta unitate nu se foloseste in ofensiva, fiind mult mai scumpa decat cavaleria usoara si ocupand mai multa populatie. Aceleasi neajunsuri sunt valabile si in cazul apararii, celelalte trupe defensive fac o treaba mai buna, sunt mai ieftini si ocupa mai putina populatie. E de recomandat sa producem niste cavalerie grea in satele noastre defensive abia cand avem mai multe sate, pentru a putea trimite sprijin rapid dintr-unul in altul sau altor colegi de trib.

Berbec - unitate de asediu care demoleaza zidul satelor dusmane inainte de atacul trupelor ofensive; se trimit intotdeauna insotiti de alte trupe.

Putere de atac 2
Apărare în general 20
Apărarea prin cavalerie 50
Apărarea prin arcaşi 20
Cost: lemn - 300; argila - 200; fier - 200; populatie - 5

*Producerea berbecilor e necesara in satele ofensive , pentru a reduce pierderile de trupe in cazul in care satul aparatorului are zid la un nivel ridicat (un nr de 150-200 sunt suficienti)

Catapulta - unitate de asediu care demoleaza cladiri din satul dusman -pe nivele- (alese de atacator) ; se trimit insotite de alte trupe ofensive. Catapultele au si abilitati defensive dar nu sunt tocmai recomandate in aparare, alte unitati, ocupand mai putina populatie, fiind mai eficiente.


Putere de atac 100
Apărare în general 100
Apărarea prin cavalerie 50
Apărarea prin arcaşi 100
Cost: lemn - 320; argila - 400; fier -100; populatie - 8

*E suficient sa avem aprox. 50 de catapulte in satele ofensive; nu vrem sa distrugem satul pe care vrem sa-l cucerim, reconstructia ne ia timp si resurse

Paladinul

Odata cu noua versiune a jocului, Paladinul devine simbolul de identificare a fiecarui jucator. Fiecare jucator poate avea un singur Paladin, dar el poate fi mutat dintr-un sat intr-altul. Participand la batalii, Paladinul va descoperi anumite abilitati speciale.

Putere de atac 150
Apărare în general 250
Apărarea prin cavalerie 400
Apărarea prin arcaşi 150
Cost: lemn - 20; argila - 20; fier - 40; populatie -10

* E de retinut ca Paladinul reduce la aproape jumatate viteza de deplasare a trupelor trimise in sprijin

Generatie de Nobili - scade loialitatea satelor inamice; nobilul e necesar pentru a cuceri alte sate. Se trimite intotdeauna insotit de alte trupe

Putere de atac 30
Apărare în general 100
Apărarea prin cavalerie 50
Apărarea prin arcaşi 100
Cost: lemn - 40.000; argila - 50.000; fier - 50.000; populatie -100

In concluzie,

Trupe ofensive:
-luptatorii cu toporul
-cavaleria usoara
-arcasii calareti
-berbecii si catapultele

Trupe defensive:
-lancierii
-luptatorii cu spada
-arcasii
-cavaleria grea

Nu atacati niciodata cu trupe defensive si nu va aparati niciodata cu cele ofensive. Incepand cu al doilea sat, specializati-le, nu amestecati trupele.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu