<---Contact

Pentru orice neclaritate.

miercuri, 19 mai 2010

Cunostinte Generale




Trebuie sa stiti absolut tot ce am scris aici

- Daca atacul se deplaseaza cu 9 min/camp este vorba doar de spionaj, te poti apara cu spioni si satul tau nu este in pericol imediat. Spionii nu pot produce pierderi, dar pot fi distrusi de spionii proprii.
- Daca atacul se deplaseaza cu 10 sau 11 min/camp, vei fi atacat de cavalerie si, s-ar putea si spioni. Aceste atacuri pot fi evitate si resursele puse la adapost. Daca nu ai posibilitatea sa pui resursele la adapost va trebui sa te aperi cu lancieri ( si arcasi )si sa scoti toate celelalte unitati din sat. Lancierii sunt cea mai buna solutie impotriva atacurilor cavaleriei ( exceptand cavaleria grea ). Daca nu poti sta on-line la ora atacului, incredinteaza-ti contul unui loctiitor ( care sa aiba experienta de joc ! ).
- Daca atacul vine cu 18 min/camp este probabil atac cu lancieri si/sau topoare in faza de inceput, iar mai tarziu topoare, cavalerie si spioni. Poti sa eviti aceste atacuri sau te poti apara folosind folosind spadasini, lancieri, arcasi si cavalerie grea.
- Cand atacul se deplaseaza cu 22 min/camp este mai mult decat probabil ca atacatorul trimite tot ce are impotriva ta. Verifica numarul de puncte pe care il are si daca este mic inseamna ca a trimis lancieri si spadasini. Te poti apara folosind spadasini, sau daca vrei sa nu pierzi trupe poti evita acest atac.
- Cand trupele vin cu 30 sau 35 min/camp nu ai alta solutie dacat sa te aperi. Trimite cavaleria usoara, topoarele si resursele in afara satului, si asta chiar inaintea sosirii atacului, si cere ajutor de unde este posibil.(intotdeauna sa ceri suport atunci cand esti atacat cu nobili ! )
- Unii jucatori trimit spionii insotiti de cate un berbec, ca sa ii determine pe adversari sa se apere cu toate fortele de care dispun, si sa obtina un raport corect despre sat. Atacurile false pot fi foarte eficiente daca sunt folosite corect, si mai ales daca sunt trimise atacuri multiple, astfel incat jucatorii sa nu stie ce sat sa apere si care sat va fi lovit de forta principala.

Atacul !
Luptatorii cu topoare pot fi folositi pentru a distruge apararile adversarilor, in special cele care sunt formate din lancieri.Cavaleria va fi folosita in atacurile impotriva satelor in care apararea este formata din spadasini. Daca in satul pe care il atacati veti gasi o aparare mixta ( lancieri si spadasini ) va trebui sa atacati cu trupe mixte ( topoare si cavalerie ).
Este bine sa nu atacati jucatori activi, daca nu aveti unitati de risipit, sau daca nu aveti berbeci si catapulte, astfel incat cei atacati sa nu mai poata porni contraatacuri impotriva voastra, sau sa isi refaca rapid apararea.
Daca nu sunt lancieri in satul atacat, este potrivit sa ataci cu cavalerie. Intotdeauna trimite mai multe trupe decat strictul necesar, astfel vei reduce pierderile. Daca satul respectiv este aparat cu cavalerie grea, nici topoarele nici cavaleria usoara nu vor face fata cu usurinta, asa ca folositi intens simulatorul inainte de atac. Majoritatea jucatorilor nu isi fac o aparare puternica, asa ca daca gasiti un jucator care are o astfel de aparare lasati-l in pace ! Nu veti putea infrange apararea si veti consuma inutil resurse.
Intotdeauna spionati inainte de a ataca !

2.Cum sa faci ferma dintr-un jucator activ?
Ca sa farmezi un jucator activ trebuie sa ii distrugi armata si zidul. Daca nu ai berbeci si catapulte, ataca numai jucatori inactivi, sau sate abandonate ! Jucatorii activi isi vor reface armata si vor primi sprijin, de aceea incearca sa nu ataci jucatori care apartin unor triburi puternice. De indata ce distrugi armata si darami zidul, vei putea jefui cu usurinta, iar atacandu-i regulat fermele il vei impiedica sa isi revina si antreneze alte unitati. Daca jucatorul nu va primi unitati in suport, de multe ori acesta nu are alta solutie dacat sa restarteze. Cladirea principala este o tinta foarte buna, mai ales daca are nivel peste 15, pentru ca de la nivelul 15 in sus jucatorul are posibilitatea sa isi demoleze cladirile, si nu trebuie sa ii dai aceasta sansa !

3.Cum folosesti generatiile nobile ( nobilii )?
Nobilii sunt necesari la capturarea satelor, si ca sa faci asta trebuie sa reduci loialitatea satului atacat la 0%.
Fiecare sat are 100% loialitate daca nu este atacat de nobili. Nobilii reduc loialitatea satului cu 20-35% la fiecare atac, iar loialitatea satului creste cu 1% pe ora, de aceea cand atacati un sat cu un nobil asigurati-va ca nu se afla la prea mare distanta, mai ales daca nu esti sigur ca jucatorul nu va primi sprijin, iar tu iti vei pierde armata.
Incearca sa preiei sate cat mai mari, multi dintre jucatorii cu multe puncte neavand armata bine pusa la punct. Daca observi ca un jucator preia un sat si jucatorul nu are multe puncte, poti incerca sa preiei satul principal al jucatorului, si sa ii transformi al doilea sat in ferma. Deasemenea daca al doilea sat este mai mare decat primul , ataca-l atat timp cat loialitatea este scazuta si cucereste-l in locul celuilalt!
De fiecare cand instruiesti un nobil costurile cresc, si poti avea tot atatia nobili cate nivele de dezvoltare are academia ta.
Odata ce ai preluat un sat, trupele cu care ai atacat la final vor ramane sa sprijine satul, iar nobilul va dispare, satul ramanand al tau. Daca vei pierde mai mult de 50% din armata nobilul va fi si el pierdut. Nu sunt diferente daca vei trimite 2 nobili in acelasi atac sau unul, este mai bine sa trimiti nobilii in atacuri succesive pentru a reduce cat mai rapid loialitatea satului atacat. Este bine sa preiei sate fara sa le distrugi inainte. Daca vei prelua un sat dupa ce vei distruge zidul si alte cladiri vei fi obligat sa investesti in reconstruire. Daca la primele 1 - 2 sate s-ar putea sa fie necesar sa distrugi inainte de a prelua, incearca sa eviti acest lucru mai tarziu.
Intotdeauna distruge armata care apara satul inainte de a trimite nobili, sau cel putin trimite nobilul mai intai si trimite, deasemenea, un atac care sa distruga apararea, si care sa ajunga doar cu putin timp inainte de a ajunge nobilul in sat. Este o idee buna sa trimiti trupe defensive de suport care sa ajunga in satul cucerit la foarte putin timp dupa cucerire, cu atat mai mult cu cat multi jucatori sun constienti ca satele proaspat cucerite au o defensiva slaba, fiind aparate la inceput numai de trupele de atac care au cucerit satul ( cavaleria grea este ideala pentru a fi trimisa impreuna cu nobilii datorita capacitatii de lupta atat in aparare cat si in atac mai bine decat orice alte unitati).

Cand ai mai multe sate
Cand ai mai multe sate este important sa le poti proteja. Asigura-te ca ai lancieri si spadasini (de cel putin nivel 3 ) care sa apere fiecare sat chiar daca aceste unitati sunt produse intr-un singur sat, iar unitatile sunt trimise ca suport. Astfel vei avea siguranta ca ai trupe puternice, din fiecare tip, capabile sa iti apere satele. Sa dezvolti in primul rand apararea poate fi o buna strategie, mai ales atunci cand preiei un al doilea sat, astfel incat sa ai posibilitatea sa preiei si cel de al treilea sat, sa il asiguri si pe acesta, urmand ca dupa aceea sa te concentrezi pe ofensiva.
Cand ai mai multe sate un mare avantaj este ca poti specializa instruirea trupelor. Este bine sa specializezi instruirea trupelor pentru fiecare sat, pentru ca astfel reduci numarul de puncte pe care le ai in total si pe fiecare sat, ceea ce de fapt va duce la cresterea moralului trupelor tale care vor ataca alte sate.
Un mod de lucru in echipa este ca alti jucatori sa distruga apararea, astfel incat tu sa il poti prelua, iar in schimb sa trimiti unitati in suport sau resurse, astfel profitand toti cei care participa la preluare.

Toate astea sunt strategii de viitor cand vor exista mai multe sate, trupe numeroase, experienta acumulata.

4. La ce foloseste paladinul?
Pe langa faptul ca nu costa nimic pentru al crea, paladinul este o piesa importanta in acest joc.
Cei incepatori il pot folosi pentru a farma satele de barbari din preajma lor pana isi fac trupele pentru farmat.
Pe celelalte lumi paladinul poate purta diferite arme cu diferite proprietati care va ajuta sa sporiti puterea de aparare, de atac s.a
El mareste viteza de deplasare a trupelor cu pana la 50%. La ce foloseste acest lucru ?
Atunci cand un coleg se afla in dificultate si va cere sprijin armat si roaga sa-l trimiteti pana la o anumita ora, trimiteti trupele insotite de un paladin pentru ca trupele trimise de voi sa se deplaseze mai repede.
Atentie!! Paladinul mareste viteza trupelor numai in cazul acordarii sprijinului nu si pentru atacuri!!

5. Cum fentezi un atac ?

Daca esti online cand cineva trimite un atac spre tine iti poti da seama cam ce armata a trimis , pentru asta va trebui sa intrii in meniul de atacuri si sa il ataci , daca timpul in care atacul tau ajunge la el e acelasi inseamna ca unitatea cea mai inceata din atacul lui e si cea mai inceata din atacul tau.

Mai simplu daca el te ataca cu lancieri si sabii viteza cu care se va misca atacul lui va fii cea a sabiilor dar e posibil ca in atacul respectiv sa existe si lancieri sau orice alta unitate mai rapida decat sabiile sau sa fie doar sabii.

Toate astea te ajuta sa aflii daca spre tine vin , printre altele si berbeci , catapulte sau nobili.

In caz ca nu vine cu vre-una dinte cele 3 , atunci poti sa scapi fara sa patesti ceva, orice.

Cand mai sunt putine minute , sub 3, trimite toata armata care o ai in sat ca suport undeva , preferabil spre satul unui alt membru al tribului , dupa ce atacul care venea spre satul tau a te-a lovit , da CANCEL la suport. Ai grija sa nu dureze mai mult de 10 min.

Ca sa nu pierzi resurse :

- da-i sa construiasca cele mai scumpe cladiri , dupa ce atacul trece da cancel daca nu ai nevoie de acele cladiri in momentul respectiv
- da-i sa faca armata de restul resurselor , dupa ce atacul trece da cancel daca nu ai nevoie de acele trupe in momentul respectiv

Daca cheltui resursele corect si te sincronizezi ar trebui sa scapi fara sa fi pierdut ceva , si aflii si cu ce armata te ataca astfel daca te mai ataca odata intr-un timp relativ scurt vei stii daca ai suficienta armata sa te aperi sau daca va trebui sa te feresti iara.

Tactica este utila doar daca nu te ataca cu berbeci , catapulte sau nobli , deci este foarte eficienta in momentul acesta al jocului.


Cind va ataca cineva va apare un mesaj pe ecran la " privire generala asupra satului " ca vin trupe din satul x, care vor ajunge la voi in N ore , minute... -semnul grafic de linga mesaj arata un topor ( atac)
daca dati click pe mesaj vedeti numele adversarului ,tribul , dar nu si cite trupe si de care tip .
primul lucru e sa va dati seama ce fel de trupe va ataca , este important si singura metoda este compararea timpului de deplasare intre cele doua sate - al vostru si al atacatorului .
1)dati click pe satul lui ,pe "trimite trupe" alegeti 5 sulitasi si click "ataca"
2) va apare un alt raport in care vedeti cit timp fac niste sulitasi distanta respectiva.
jos e un buton cu " ok" dar NU dati click pe ala - e comanda finala de atac
3)comparati timpii - cel de la testul vostru cu sulitasii si cel din alarma de atac de pe ecran.
Acum , in urma comparatiei pot fi urmatoarele situatii :
A) timpi egali - ati aflat ca ala va ataca numai cu sulitasi , care sunt rapizi si prada cantitati mai mari decit spadasinii .
B) tipul din test < timpul de atac al aluia - atacatorii ajung mai tirziu decat ar ajunge sulitasii vostrii - inseamna ca va ataca cu spadasini ( cei mai lenti in teren ) sau cu toporasi ( mai iuti ca spadasinii , dar mai lenti decit sulitasii ) . Tot in cazul asta este posibil ca in escadronul de atac sa fie si sulitasi , dar aici nu va mai puteti da seama .
C) timpul din test > timpul de atac - atacatorii ajung mai repede decat ar ajunge sulitasii vostrii - inseamna ca a trimis numai cavalerie
( scouti ,cavalerie usoara , etc ) deci fie vrea numai sa va spioneze , fie sa va farmeze , fie ambele dintr-un foc .
Bun si acum , fenta = evitarea atacului si minimalizarea pierderilor pe care le poate produce :
1) consumati resursele pe upgradari de durata mai lunga ,care sa nu se termine pina ajunge armata inamica ( puteti face asta si cu 10 minute inainte de minutul landing-ului )
2) va orientati rapid pe harta la un sat parasit sau satul unui prieten din trib , dati click pe el , click trimite trupe, puneti toti soldatii ( completati numarul pentru fiecare categorie in parte in casetele respective ) si dati click pe " Suport " (ajutor ) , apare celalalt raport si dati comanda finala "ok"
Aveti grija sa nu dati click pe "Ataca " , asta ar insemna sa va atacati prietenul .
Soldatii vostrii pleaca la odihna in satul in care i-ati trimis. Dupa ce a trecut atacul ,va puteti rechema trupele in sat - si nu ati pierdut nici un soldatel .
Daca mai ramin resurse neconsumate , vi le prada , afara de cazul in care este vorba de cantitatile care incap in ascunzatoare si care nu pot fi pradate .

6. Cum iti optimizezi satele?
De regula, in primele cinci zile ale jocului beneficiezi de o protectie de neatacare !!! Este indicat ca din prima zi pana in a patra zi construiesti numai mine !!! In special minele de lemn si argila, pt ca fier vei avea, la inceput, mai mult decat ai nevoie !!! Mina de fier sa ramana tot timpul cu 2 (doua) nivele in spatele celor de lemn si argila !!! In a patra zi construiesti baraca si incepi sa faci trupe. In felul asta cand se termina protectia ai 15-20 lancieri + 15-20 spade !!!

Pe la 700-1.000 de puncte sa incepi sa faci o grup mic de cavalerie usoara (20-40) cu care sa incepi sa farmui, obtinand in acest fel un avantaj fata de vecinii tai, grup pe care il vei dezvolta in continuare, plus ca in acest fel iti vei dezvolta si o armata de atac, pe care o vei folosi ulterior !!!

Actiunea de farmare (farmingul) este foarte importanta in economia jocului !!! Pot chiar sa spun ca cel care va farma mai repede si mai mult, va avea un avantaj foarte important fata de adversari, pt ca se va dezvolta mult mai repede datorita plusului de resurse rezultat din farming !!!

Pentru inceput nu construiti decat cladirile necesare cercetarii unitatilor !!! Nu ridicati cazarma la lvl 10 doar ca sa faceti trupe mai repede, pentru ca oricum nu veti avea resurse suficiente pentru a antrena unitati incontinuu, iar cu resursele pe care le vei folosi la upgradarea cazarmii, mai bine upgradezi minele sau ferma, si garantez ca in viitor vei mult mai castigat !!!

Acest ghid va functiona doar daca veti urma instructiunile intocmai si va dezvoltati economic bine !!!

Daca esti online si farmui la greu poti sa faci 2 mine pe zi pana la lvl 20. Ma refer la minele de lemn si de argila. Mina de fier va ramane cu 2 (doua) nivele mai jos decat minele de lemn si argila !!!
Daca vedeti ca la ora 13,14 minute (exemplu) puteti sa dati drumul la o mina incercati sa va logati atunci si sa-i dati drumul !!! Cu cat ii dati drumul mai repede cu atat se va termina mai repede si veti avea o productie mai mare pe ora !!! Nu lasati magaziile sa se umple, pt ca veti pierde resurse (ceea ce nu mai are loc in magazie, se pierde) !!! Fiecare resursa pierduta e importanta!!! Daca vedeti ca magazia se umple in 7 ore, iar voi puteti sa intrati cu 9 ore mai tarziu, mai faceti un nivel la magazie. Sau construiti/antrenati in asa fel incat magazia sa nu se umple pana nu va logati din nou !!!

Se poate mari targul si cladirea principala. In rest construiti in continuare mine !!! Si zidul cand se poate. Cu cat construiti minele mai repede cu atat mai multe resurse se vor strange !!! Cu un venit mai mare o sa ai posibilitati mai mari de dezvoltare si de a antrena mai multe trupe !!!
De exemplu antrenezi 100 de trupe cu minele la nivelul 10 sau antrenezi 100 de trupe cu minele la nivelul 20 !!! Daca antrenezi trupele cu minele de nivel 10 o sa dureze o vesnicie pana o sa mai poti sa construiesti ceva !!!

Nu va grabiti sub nici o forma sa faceti academia, pana nu aveti minele de cel putin lvl 26 !!! Si asta in cel mai rau caz posibil !!! Academia e bine de construit cu nivelul de mine cat mai.mare !!! O sa fie mai usor, o sa mai ramana resurse si pentru altceva si nici nu o sa astepti 2 zile sa se stranga resursele pentru ea. Plus ca dupa ce construiestri academia mai trebuie sa astepti sa se stranga resursele si pentru nobil !!! Resursele se vor strange mult mai repede cu 2063 resurse venit pe ora decat cu 1127 / ora !!!

Sunt multe situatii neprevazute care se pot intampla !!! Poti sa iti faci trupe la greu si sa nu fi atacat pana la 20000 de puncte ...................

Ideea este sa te dezvolti economic pana la 1000-1500 de puncte cu numar mic de trupe de aparare, dupa ce treci de pragul asta sa incepi sa iti faci trupe serios !!!
Daca faci treaba asta, in principiu tu vei ajunge la 1000 de puncte cu economie buna si ceva trupe in timp ce vecini tai o sa aiba aproape acelasi numar de trupe ca si tine, dar o economie foarte proasta !!!

7. Cum se folosesc fake-urile ?

Un fake este un atac fals si se da pentru a deruta dusmanul. In lumile unde nu exista restrictii, se trimite in atac o singura unitate, de obicei berbec sau catapulta. In alte lumi insa, exista un numar minim de unitati care trebuiesc trimise, in functie de marimea satului de unde ataci (locurile ocupate in ferma de trupa de atac trebuie sa fie minim 1% din punctajul satului. deci la sat de 1000p, trebuie sa trimiti unitati care ocupa 10 locuri in ferma, la 5200p - 52 locuri in ferma, etc.).


Exista trei tipuri de baza de atacuri false, folosite in scopuri diferite.

Roiul

Aceste atacuri se compun de obicei din 5-250 spioni si 1 berbec/1 catapulta. Pentru ca se misca incet, pot fi confundate cu atacuri reale. S-ar putea sa obtineti informatii de la spioni, dar de obicei trupele mor. De obicei, acet gen de atacuri false se lanseaza 1-4 dintr-un sat (4 astfel de atacuri succesive pot fi confundate cu atacurile cu nobil), de catre toti membrii unui trib, de pe fiecare sat (sau... cat mai multi din cat mai multe :D ). Se lanseaza 1-5 ore inainte de ofensiva principala. Scopul principal al roiului este de a induce in eroare si de a coplesi adversarul. Voi cum ati reactiona daca ati vedea deodata 10-500 atacuri din partea unui trib?


Momeala
Aceste atacuri sunt lansate de cei care nu participa la asalt, dar sincronizate incat sa para astfel. Ele nu se lanseaza aleatoriu inaintea unei ofensive organizate, ci sunt calculate precis si tintesc sate mari ale unor jucatori cu mai multe sate in speranta ca acestia isi vor imparti defensiva sau vor sprijini sate neatacate in mod real in detrimentul celor vizate efectiv.

Coltii
De departe cel mai complex si mai rautacios atac fals. Ele se lanseaza astfel incat sa ajunga imediat dupa un atac pe scara larga, pe sate pe care s-au trimis deja atacuri de curatare. Se folosesc de obicei pe jucatori mari si 'impresionanti', despre care se stie ca va dura pana vor fi infranti, sau intr-un razboi pe scara larga, cand tinta este un membru al unui trib inamic, mai ales cand nu sunt suficienti nobili disponibili pentru a-l rima.

Acest tip de atac fals este compus de obicei din 25-100 spioni si 25 catapulte. Se trimit 1 sau 4, sincronizate dupa atacuri de curatare pentru a simula nobilii, in schimb catapultele distrug nivele de ferma. Astfel, trupele omorate in satul inamic nu pot fi refacute rapid, lasand tinta vulnerabila si fara posibilitatea de a ajuta alti colegi de trib.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu